Contact met Gazelle

Neem telefonisch contact op

Heb je een vraag, klacht of goed idee? Laat het ons vooral weten: we helpen je graag via de telefoon. Onze klantenservice staat van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur voor je klaar. 

Bel je over je Gazelle-fiets? Hou dan het framenummer van je fiets en de contactgegevens van je Gazelle-winkel bij de hand. Zo kunnen we jouw vraag snel beantwoorden. Wist je dat je voor snel en vakkundig antwoord ook altijd terecht kunt bij een Gazelle fietsenwinkel in jouw buurt? Kijk hier voor de dichtstbijzijnde Gazelle-winkel.

Stuur je liever een e-mail?

We begrijpen dat het soms beter uitkomt om een e-mail te sturen. Buiten openingstijden kun je daarom hieronder ook ons contactformulier invullen. We beantwoorden je vraag dan binnen 5 werkdagen. Wil je snel antwoord? Bel ons dan de eerst volgende dag werkdag of bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik onderdelen bestellen?

Is een onderdeel van je fiets of e-bike aan vervanging toe? Bij onze Gazelle-winkels kun je altijd terecht om nieuwe onderdelen aan te vragen. Zo fiets je altijd weer op een fiets die als nieuw aanvoelt. 

Vind een winkel in mijn buurt.

Bij wie kan ik terecht voor garantie?

Garantie op het frame van de fiets of andere onderdelen regel je eenvoudig via de Gazelle-winkel - ook als je jouw fiets online hebt besteld. 

Wist je dat? Gazelle geeft maar liefst tien jaar garantie op materiaal- en constructiefouten van het frame en niet-verende voorvorken. Op verende voorvorken en het lakwerk zit vijf jaar garantie. Voor alle andere onderdelen geldt een garantietermijn van twee jaar. Lees verder voor meer informatie over onze fabrieksgarantie.

Waar kan ik het framenummer van mijn fiets vinden?

1996 tot nu
Heb je een Gazelle-fiets die na 1996 geproduceerd is? Dan vind je het framenummer bij de trapas van je fiets op een witte sticker met streepjescode. Vanaf 2019 is deze sticker ook te vinden op de onderbuis van je fiets. 

Voor 1996
Tot 1996 was aan de opbouw van het framenummer te herkennen hoe oud de fiets was. In 1996 is dit gewijzigd. Heb je een fiets die (vermoedelijk) voor 1996 is gefabriceerd? Via dit overzicht kun je op basis van het framenummer en de plek van het framenummer achterhalen hoe oud je fiets ongeveer is.

Champion Mondial
De framenummers van de Gazelle Champion Mondial modellen hebben een andere opbouw dan die van de reguliere fietsen. Benieuwd hoe oud jouw Champion Mondial is? Kijk dan hier. Je vindt het framenummer van de Champion Mondial onder de trapas.

Waar vind ik de handleiding van mijn fiets?

In onze handleidingen lees je hoe je je fiets kunt onderhouden en hoe je eventuele kleine reparaties zelf kunt verrichten. Ook vind je alle informatie die je nodig hebt om je fiets exact op jouw maat en wensen af te stellen.

Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk al onze veelgestelde vragen of bel ons op 0900 7070707. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 -17:00 uur.

Bel ons
Wij gaan om 09:00 open
Service in de winkel

Voor snel en vakkundig antwoord op je vraag kun je altijd terecht bij jouw Gazelle winkel.

Proefrit maken of advies nodig?

Plan nu een afspraak. Kom langs bij één van onze Experience Centers voor een proefrit of fietsadvies

Koninklijke Gazelle

Koninklijke Gazelle N.V.
Wilhelminaweg 8 / Postbus 1
6951 BP Dieren / 6950 AA Dieren
0900 - 7070707 (lokaal tarief)
[email protected]
KvK-nummer: 09165859
BTW-nummer: NL818035729.B01